VERGETEN.................hoe dom kun je zijn,..nog stukkie Las Vegas

19 oktober 2013 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Ben ik toch helemaal een geweldig verhaal vergeten te melden,afgelopen week zo'n dag waarin van alles gebeurde, we hadden maar kort de tijd in Vegas dus alles eruit persen wat er in zit, en dus met de Otoo naar de Hoover Dam. Prachtige rit door de woestijn en langs Lake Mead, waar we ook Nijn weer even tegen kwamen.Nijntje bij Lake Mead Hup in de Otoo, en verder maar weer, en dan zomaar langs de kant van de weg, het ultime, ze hadden het er al effe een paar keer over gehad, en dan is daar die kans, zomaar vlak voor je neus,Best lekker.... ik zeg verder even niks, over deze calorieën bom.

En verder maar weer op naar de Dam. En dan de verrassing van de hele rit.en dan liever de lucht in...Dan liever de lucht in..!heel terug..!!Ja, ze zijn een helikoptervlucht gaan maken over Lake Mead en de Hoover Dam. Voor sommige een puur dunne poep moment, maar wel een Mega ervaring. En gelukkig konden er maar 4 in dat ding, en moest er een op de tassen passen, en mocht de boel neerstorten, wilden ze ook nog een contactpersoon hebben, en er moest er een bewijsmateriaal verzamelen voor het nageslacht,....IK dus! En dat dames en heren, vond ik niet erg,..!

1. Fruna en Vera:
    19 oktober 2013
    Vind ik ook een behoorlijke taak hoor op de tassen passen.Een hele verantwoording hahahah
  2. Nel:
    20 oktober 2013
    Wat een heerlijke vakantie hebben jullie he
    alleen het weer zit tegen bah hahaha
  3. Johan en Hans:
    20 oktober 2013
    Jaja tante Nel, tis hier echt afzien hoor, echt effe doorbijten om dit te volbrengen......hahahahahahahaha
  4. Yvonne vd Wal:
    Stoer hoor! Geniet nog lekker jongens! X
  5. Johan en Hans:
    21 oktober 2013
    Doen we zeker, heerlijk hier.