Niets zeggende dag, niks gedaan...HEERLIJK

27 oktober 2013 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

IMG_6340IMG_6233IMG_6817Zo nou onze Ed heeft de pijp aan Maarten gegeven, nou kwam Maarten niet, wat dus weer best jammer was, omdat je dan dus een hele dag op Maarten kan gaan wachten, zonder dat die komt. Nu vraag je je af wat bedoelt ie nu weer, nou de Poolboy zou komen, eigenlijk de hele week al, maar er komt geen hond, ook Maarten niet. En Ed dacht werkelijk vandaag gaat het gebeuren de Poolboy komt,...nou toen we thuis kwamen na een dagje niets doen aan het strand, wat heerlijk was trouwens, zat er een werkelijk zwaar teleurgesteld kereltje op het terras. de tweede dag dat ie op de poolboy zat te wachten en tja ....!! John daarentegen heeft gewerkt voor de keuringsdienst van waren, hij is gaan tellen hoeveel er naar Silicoonvalley zijn geweest. Nou hij heeft ze gevonden hoor. Tieten als meloenen zo groot, ja sorry voor de woorden in dit verhaal, maar ook dat is Florida, en dan de gemiddelde leeftijd die zijn bijgewerkt voor een vermogen,, zo om en nabij de 70 jaar jong. Ook de levensstijl van de mensen hier hebben we vandaag eens rustig liggen aanschouwen, zo hadden we de Kardasians recht voor ons op het strand, of eigenlijk een zooitje meiden die doen alsof, zo makkelijk als die omgaan met de creditcard, ze sjorren hem bij alles wat ze aanschaffen er even doorheen en klaar. En dan de met steroïde opgepompte types die aan de rand van het strand mooi staan te zijn. Nou zijn ze het aankijken best waard, maar als dan naast zo'n gast een ariebole gaat staan, die dik onder de tattoo's zit, en dan zo ongeveer 80 jaar oud zijn, en zich dan ook nog geweldig vinden voor de dames, die zich in het weekend aan de strandbar vol laten lopen, en stomdronken met hun bossen hout staan te schudden. Ja, ook dat is Fort Myers Beach, geweldig om te zien.Maar goed we hebben dus niet veel gedaan dus maar een paar fotootjes van de hele toer en als afsluiter een paar foto's van gister op het strand.

IMG_0276IMG_6087IMG_5993

Morgen gaan we ook naar het strand en dan gaan we Maandag naar Key West een trip van bijna 6 uur in de auto, maar langs een prachtige route. Daar verblijven we in The Palms Hotel Key West voor een nachtje, dan gaan we terug en blijven woensdag nog in de Villa. Donderdag ochtend vroeg vertrekken we dan naar....MIAMI..!!!, om daar ook nog een dag en een nacht aan het bekende Miami Vice strand te verblijven en wat van de stad te zien. Al met al nog een geweldige afsluiter in Florida. Van dit hele gebeuren houd ik u natuurlijk op de hoogte, tenminste als er wifi is te vinden, anders word het zeuren. Maar het komt vast goed.

IMG_5958IMG_5723IMG_5746

Dus blijf kijken op het blog want we gaan ervoor om de hele trip uit te werken.

Ali GatorStrandWolkjes maar lekker warmSlap zooitje