bericht uit MCCC

20 oktober 2013 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Zo mensen weer een dagje Cape Coral, heerlijk bijkomen van de dagen in New York en Las Vegas, om u even een kijkje te geven hoe de berichten tot u komen een paar fotootjes van het MCCC, wat is dat nu weer, hebben ze dat in de USA, ja dames en heren dat hebben ze. Ik kom hier zo nog even op terug. Maar om het verhaal niet al te lang te maken vandaag, even een opsomming van de activiteiten, ontbijt om 11.00 am, zonnen, zwemmen, dom in de rondte kijken, of om mijn moeder's lijfspreuk te gebruiken; Mooi zitten, dom kijken!! Ik kan u adviseren dames en heren volgers, het werkt..echt! Verder gaan we in de namiddag naar de Mall om wat voer en versnaperingen te gaan scoren en wat verse zaken zoals fruit, fruit, fruit en nog wat fruit,..bananen nemen we niet mee die hangen in de tuin.Going Bananasverder maar even met dit verhaal, U had nog een stukje tegoed, ivm het MCCC, ik kan u melden dat is het Media Center Cape Coral.

MCCC media center Cape CoralMCCC media center Cape Coral

1. Erika:
    20 oktober 2013
    Dit ziet er heeeeeeeeel vervelend uit
  2. Corrie:
    22 oktober 2013
    Hallo vakantiegangers dit is een vakantie om nooit te vergeten wat mooi allemaal.Vandaag ben ik bij Mina en Arie geweest was heel gezellig. Hoe is het op het witte strand ende azuurblauwe zee?haha.Groetjes van Corrie.