Laatste dag Las Vegas, reisdag naar Florida, Villa Palm Breeze.

19 oktober 2013 - Miami, Florida, Verenigde Staten

down town Las vegas De laatste avond in Las Vegas, we zijn nog even naar Down Town Vegas gegaan om daar te kijken hoe leuk het vroeger was, nou toen konden ze er ook al wat van hoor.Glitter en Glammer ik hou ervan. Zoals je kunt zien staat "de" cowboy op de foto, waar Las Vegas beroemd mee is geworden. En ja toen was het weer zover, de vierde vlucht neemt een aanvang, 's morgens om 02.30 ging de wekker, best vroeg maar goed het is voor het goede doel.John heeft de cabby uitgehangen, eerst Irene en Hans naar de Luchthaven gebracht, en daarna Edwin en Mijn persoontje opgehaald. Vlucht ging prima en snel, de Ooto, stond klaar voor vertrek dus zooi erin en gaan met die banaan. En nu komt het, 178000 m rijden door de Everglades, een lange lange lange rechte weg, heeeel lang. Petje af voor onze sjoveur,.....!We zijn  in het donker aangekomen, in Villa Palm Breeze.

En dan gaat de deur open,wat een prachtige villa!!!! even een kleine inpressie.

Villa Palm BreezePalmen tuinbest lastig zo'n zwembadZeer vervelende grote OOTO..!Boot terras  Oprit van de Villa We hebben nu ook wat meer tijd om het reisverhaal te maken, we blijven hier nog 14 daagjes hangen, maar eerst..................................ZONNEN en UITRUSTEN van een intensieve week New York en Las Vegas, wat een mega ervaring.