Nog stukje Vegas

17 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We hebben vandaag 16-10-2013,een auto gehuurd en zijn naar de Hoover Dam gereden, en ook nu vallen de bekkies open wat een land is dit, als je hier de weg vraagt, denken wij dat dat allemaal in een straal van 3 km is maar hier is dan de eerste weg rechts 10km verder of zo, leuk om mee te maken. Wat we niet wisten was dat we nog op een plaats zouden belanden die bekend is van de TV, namelijk de Pawn Shop, een pandjes huis, dit programma is in nederland ook op tv wij zijn even binnen wezen kijken hartstikke leuk en wat denk je,....kregen we ook nog Free tickets om bij een andere selleb te kijken, die van oude on-oogelijke dingen weer mooie verkoopbare items weet te maken en ook dat is op TV te aanschouwen. We hebben iets gefotografeerd wat nog niet is uitgezonden dus die foto hier.Deze mag niet worden gefotografeerd...oeps!!de knutselaar him self

Daarna doorgereden naar de Hoover dam, en die is best lastig te vinden als je heen en weer blijft rijden op dezelfde weg, van noord naar zuid, en van zuid weer naar noord, maar het is allemaal goed gekomen hoor, wat een prachtige rit had John weer voor ons bedacht.Hooverdam En wat ook wel grappig is je bent daar op dezelfde plek en toch in 2 staten dus we hebben deze vakantie 4 staten bezocht.

en een paar foto's van in-side de hotels hier.

midden in een winkelstraatje fontijntje nagebouwdhalKlein winkelstraatje binnen een hotel

.overviewoverview2

En dan nu een paar fototjes overdag in Las Vegas en een paar bij nacht....!! Zo we gaan nu slapen en morgen verder reizen naar FLORIDA voor weer een ervaring. We zijn nog geen week weg maar jongens, jongens, wat een vakantie is dit, ogen oren tekort, het voelt alsof we al weken onderweg zijn. Geweldig gewoon...!!!!

En wat leuk dat jullie ons een beetje volgen en jullie reacties zijn hartstikke leuk....!!

Morgen weer reis dag, we gaan vannacht om 2 uur uit het hotel, en dat heb ik nog niet eens verteld, komt ie.... we hebben een suite met 1 voordeur, dan zijn er 2 deuren, 1 naar een appartement met, woonkamer, slaapkamer, badkamer, keuken voorzien van alle gemakken inclusief wasmachine en droger, dus alles schoon mee...!! En de 2e deur,...hetzelfde maar dan met 2 slaapkamers. Dus al met al 2 complete huizen!!!! We zijn elkaar af en toe gewoon kwijt.Nou vooruit nog paar fotootjes dan.slaaphutje 1 van 3woonkamer 1woonkamer 1badkamer 1 van 3 en dit dus keer 2, best groot hoor en dan nu nog even het uitzicht dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte..uitzicht uit suite