Las Vegas,..............hoe gekker hoe mooier hier.!!

17 oktober 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hai, how are you, maar het antwoord wachten ze niet af want de mensen hier zijn al weer met iets anders bezig.

Wat een wereld is dit, ben even paar dagen uit de lucht geweest om alle indrukken van Las Vegas op te gaan doen. Nou dat lukt dus niet want daar heb je een maand voor nodig en een tiet met geld.We hebben een leuke reis gehad vanuit New  York naar Las Vegas, om in plaats van 138,00 dollar te moeten betalen voor een taxi naar de JFK airport, besloten om de metro te pakken. kost een beetje, veel plazier...., bijna goed! Effe wat sjouwen met de koffers kilometertje, effe wat trapjes af want zo idioot als in Nederland bij de stations is het hier niet hoor. Er zijn geen liften of roltrappen op de kleinere stations dus komt het aan op het betere sjouwwerk. In de metro geeft de chauffeur, bestuurder, rijder, piloot, of machinist door de intercom aan waar je uithangt onder de grond, want dat kun je in de trein niet zien, er zijn niet van die mooie lichtkranten waarop dat staat aangegeven, en nu is het best jammer dat je die man niet kan verstaan en we en beetje dwaas in de rondte gaan zitten kijken, zo van het zal wel. Nou dat lukte we kwamen op het eindpunt van de trein, rails waren ook op... , en mochten eruit, in de middel of nowhere, in Queens ergens op een bijzonder rafelig stationnetje. Bij het uitstappen, wat met koffers best lastig is,......zat Irene met haar hoofd vast tussen de dichtgaande deuren....en nu laat ik aan jullie verbeelding over hoe dat er uit heeft gezien...! Zijn we overgestapt op de Q10 buslijn naar JFK. Kijk en als we nu met de taxi waren gegaan dan hadden wij het voorgaande allemaal gemist en hadden we typische huisjes, straten, en vooral de inwoners van New York gemist. Want alle voor oordelen ten spijt, ze zijn stuk voor stuk aardig, behulpzaam, en vriendelijk. Gevoel van onveiligheid in New York helemaal niet.IMG_6107

Na een 5 uur durende vlucht aangekomen in Las Vegas alwaar we voor Hans een kleine verrassing hadden!! We zijn met een mega limo naar het Hotel gebracht.IMG_6105 Gewoon geweldig...het waren onze 10 minutes of fame..!!

IMG_6113IMG_6116

1. Pia:
    17 oktober 2013
    Wat geweldig allemaal zeg! Daar is Het Loo toch zeker helemaal niets bij!
  2. Johan en Hans:
    17 oktober 2013
    Inderdaad, overdaad schaad zeggen ze, .............niks van waar hoor!!!!, gewoon van genieten..!
  3. Henk en Frea:
    18 oktober 2013
    Wij zijn de ouders van Edwin en hebben net jullie verslag en foto's bekeken erg leuk. Wij willen dit in de komende dagen blijven volgen. Groetjes aan iedereen veel pleizier. Frea
  4. Johan en Hans:
    19 oktober 2013
    hoi hoi alles gezien en vandaag ook weer goed gegaan , johan heeft nu wat meer tijd om het bij te houden dus dit komt goed.
    X Edwin