Kut het regent,.....

24 oktober 2013 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

RegenOeps, Johan heeft het gezegd, jullie waren gewaarschuwd, echt waar, als ik mee ga,....krijgen we regen! En ja hoor, gieten, met bakken, kwam het naar beneden. We hebben, er een filmpie van gemaakt maar het is te zielig voor woorden om dat te zien. Dus, als oer echte Hollanders, op naar het strand...! Ford Myers BeachvuilbakkieJa, dit is een vuilbak, maar er staat wel een mooi embleempje op...toch? We hebben een heerlijke dag gehadStrand,parelwit strand,mooimooie luchten en ja echt, die luchten werden soms behoorlijk donker, maar er kwam niets uit. Dat zou voor Nederland ook wel wat zijn. Dikke donkere wolken en er niets uit laten vallen,...geen regen, geen sneeuw meer,...hm, zou dat een discussiepuntje kunnen zijn in plaats van het Zwarte Piet geteut in Nederland. Parel witte stranden ze bestaan echt, heerlijke Miami Vice, da's een Cocktail, Irene nam er een, en ja Hans dus ook. Nu kan ik u uit betrouwbare bron vermelden dat alcohol en Hans niet zo goed combineren, helemaal niet eigenlijk. Dus na drie flinke slokken is ie al dronken, de rest heeft Irene soldaat gemaakt,...lekker he Reentje ! dan zal ik u nog even zo'n wolkje laten zien, komt ie,Wolkjes mooi tegenlicht fotootje van John he,..!

En ja, dan moet er ook nog gegeten worden, en dat mensen is een opgave hoor om maar niet op te vallen tussen die Amerikanen. Want ja, wij Ollanders hebben altijd een zuinigheidsknopje he, en die Amerikanen, die laden hun karren alleen maar vol met Mega grote zakken eten, in die supermarkten, die ook al erg groot zijn. En dan komen den Ollanders binnen en kijken hun ogen uit, wat een grote winkels he, AH xxxl is er een buurtsuper bij. En als den ollanders dan bij de kassa aankomen, beginnen de Amerikanen heel voorzichtig naar hun voorhoofd te wijzen, en vragen ze of we een Hotel of een Weeshuis hebben. Kijk maar waarom ze dat vragen........kassabonnetje.....................foto (1)

........................Best logisch toch dat we voor gek worden verklaard......!

Ooooooooooooooooo, hoe blond kun je zijn vergeet ik toch gewoon het belangrijkste, FLIPPER...........Flipper