Wat nu weer,..

25 oktober 2013 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

Zo mensjes, wat komt er nu weer te staan in dat blogje, nou we hebben vandaag wat speciaals gedaan.

We hebben de groep in tweeën gedeeld,...ja even een verandering van spijs. Ook vandaag was het weer niet je van het, zeg maar gewoon een Kwalitatief, Uiterst,Teleurstellend, weertypje vandaag. Toch was het voor Nederlandse begrippen " lekker weer", maar er was iemand die had zijn jas nodig vandaag, want na 35C, is 25C gewoon koud voor Johannes. En daar hebben we er drie van dus zoek maar even uit wie het koud had. We zijn met z'n vieren wezen shoppen, en de vijfde heeft een lange siesta ingebouwd om even lekker uit te rusten.

Dat betekend dus gewoon dat er eigenlijk geen moer gebeurd is vandaag, behalve dat de diverse bankrekeningen nu echt beginnen te gloeien van ellende en richting 'rood' beginnen te gaan. Zo ook eigenlijk de enige foto die vandaag is gemaaktavondroodavondrood,.....en ik maak hem niet af............., echt niet ik durf dit rijmpje niet af te maken, echnie kijk wel uit...! Maar ja, om de ruimte toch een beetje op te vullen moeten we wat he,...dus heb ik bedacht dat jullie nu maar eens aan het werk moeten,...niet zwaar, niet raar, niet moeilijk, maar gewoon leuk. Geef bij de onderstaande foto's aan wat je denkt dat het is. Niet zo lastig zou ik zeggen, ben wel heel nieuwsgierig wat jullie hier van gaan maken.

SUCCES we zien de reacties wel komen. Ja we moeten wat he, bij iets minder weer.

Moeras...................................muur venetie......Vloer venetiaans...Kristal...Glas plafond................??....tapijt hotel vegas......................reclamebord.....Gympies...nou dat is het dan Succes we horen van jullie wat de oplossingen of verzinsels zijn.

1. Erika:
    Die eerste is een moeras haha
  2. Erika:
    Die eerste is een moeras haha
    En Bij de rest staat ook overal wat het is..... wat een leuk spelletje haha
  3. Sanny:
    Welkom bij fotos raden voor dummies. Haha. Geniet ze nog effe. X
  4. Pia:
    25 oktober 2013
    Nou, ik heb ze allemaal ingevuld. Ik hoop dat ik een prijs heb gewonnen! En jullie veel plezier nog daar. Hoop dat het weer opknapt!
  5. Nel:
    hallo mdfs
    het gaat hier erg goed minie is 2 dagen bij mijn geweest
    we zijn wezen wandelen 2 uur
    en vandaag vrijdag naar het zuidplein geweest
    dus jullie allemaal de groeten
    en een dikke kus van minie en pappie
    en ook van mijn he
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  6. Johan en Hans:
    25 oktober 2013
    Wat is dit een heerlijk gevoel tante Nel, om dat te horen!!!!!!!
    top..!
  7. Johan en Hans:
    25 oktober 2013
    Hhahaha, ja effe kijken of jullie ook de fotootjes aanklikken....!!!