zo, weer een mooi daggie,..!!

26 oktober 2013 - Cape Coral, Florida, Verenigde Staten

We zijn vandaag naar Six Mile Cypress Slough Preserve geweest, een moeras gebied vlakbij Fort Myers. Het is echt aan te rijden, terug naar het strand wordt dan wel weer een dingetje, we hebben een rondje Fort Meyers gedaan, zeg maar een onbedoelde sight seeing, Leuk hoor je krijgt toch een mooi beeld van zo'n land. Alles is groot hier echt groot.!! Ook de alligators, hughes zijn ze.

kroki, nog in leven,.....Alligatorbest lekkerMaar als ze dan een beetje dood zijn zeg maar, en in kleine brokkies in de frituur, en dan een sausje erbij,...ik kan je zeggen zijn ze best lekker die engerds. Hier voor mensen die het willen proberen het recept

Ingredients

1 pound alligator meat, cut into chunks (can substitute chicken or pork)
Salt and freshly ground black pepper
Flour, for dredging
1 cup buttermilk
1 cup hot sauce
1 bottle store bought ranch dressing, for dipping
Directions
Heat a deep-fryer to 350 degrees F.

Lightly season gator meat with salt and pepper prior to dredging them in flour. Combine buttermilk and hot sauce into 1 mixture. Dip the gator meat into the buttermilk and hot sauce mixture and dip, once again, in flour. Then place in deep fryer until golden brown, just a couple minutes. Drain on paper towels and serve with ranch dressing.

De wandeling door het Moeras was geweldig, ik maak er vandaag geen lang verhaal van want, best beetje moe. We hebben echt hele mooie foto's gemaakt, het zijn zelfs beetje spookie foto's geworden. Kijk maar...kijken dat doen zij ook namelijk,... waar kijken ze naar,eekhoornen mooi dat ze het vonden, en toen kwamspookie dit gedeelte en deze vond ik ook wel watspiegelbeeld zeg maar de mooiste, spiegelbeeld van de mangroven, in het echt prachtig en ook mooi op de foto..!

We zijn ook nog even naar het strand geweest en daar een hapje gegeten. en een zonsondergang gezien prachtig,...pekilaantjeen een pekilaantje.

IMG_6980IMG_6977IMG_6973en mooi he...! En nog even wat, de verslagen zullen vanaf maandag wat minder vaak verschijnen, we hebben dan wat minder tijd om te pennen, maar het komt goed hoor, alles krijgen jullie van begin tot het einde, en dat is nog lang niet in zicht, want we gaan maandag het Kamp verhuizen naar...KEY WEST, we gaan 500 km naar het zuiden, om daar 2 nachten te verblijven en er zit nog wat in het vat maar dat horen jullie nog.....truste!!

1. Pia:
    26 oktober 2013
    Het is gewoon weer schitterend!
  2. Lavina:
    26 oktober 2013
    Geen verslagen meer...? slik!
    Waar moet ik dan m'n koffie mee delen en m'n dag mee beginnen..
    Het is zo leuk om jullie te volgen!
  3. Johan en Hans:
    27 oktober 2013
    Als je goed had gelezen mutsje, dan had je gezien dat het wellicht iets minder wordt maar niet dat het stopt hoor, we gaan nog veel te leuke dingen doen ,om niet te melden. knuf