NEW YORK

12 oktober 2013 - New York City, Verenigde Staten

HansJohanEdwinJohnireneWe zijn d'r..................! Maar dat ging niet zonder slag of stoot, eerst uurtje vertraging, aansluiting in Londen gemist,Taxi in Newark,....die stond er ook voor joker, en wij toen we aan ook.

Maar ik zal eerst maar eens beginnen bij het begin, gewoon pleuris weer, gieten van de lucht, dus goed dat we weggaan. Maar ja als Johan mee is, wordt het echt spannend, echt hoor, want we hadden vertraging en dan gaat het ook gelijk helemaal mis. Dus uur te laat weg van Schiphol, dan nog wat extra rondjes boven Londen, zodat we zeker weten dat we de aansluiting missen, nou dat is gelukt.We zijn inmiddels overgeboekt en ja hoor reuze gezellig zitten we allemaal verspreid over het vliegtuig. Krijg je echt het vakantie gevoel van hoor.Nu zaten we wel in een nagelnieuwe Boeing 787 dreamliner,..GROOT en MOOI, helemaal nieuw, en ja ook die bleef een uur langer staan omdat er een hydraulisch probleem was, getver en we motte nog weg,..hou ik niet zo van, zal toch geen maandag ochtend bus zijn he..., we wachten af.Na ook de Taxi, het appartementencomplex en weet ik al niet wie te hebben gebeld om te zeggen dat we iets verlaat zijn. Zijn we toch aangekomen in Brooklyn.AankomstHUTJE BROOKLYN