Laatste Loodjes

9 oktober 2013 - Pernis, Nederland

Bruna Zo dat waren de laatste loodjes, ik heb vakantie en Hans is aan de laatste knipbeurten begonnen.Nu kunnen laatste loodjes best zwaar zijn, gevoelsmatig dan, want het gaat eigenlijk nergens over,normaal gesproken.Maar als we niet uitkijken ga je vergeten om van die loodjes te genieten, ik in dit geval, heb dat wel gedaan hoor, wel degelijk,het dievengilde had bedacht dat mijn loodje heel zwaar zou worden.Om 02.45 ging de wekker..uh, telefoon,en dat betekent,..inderdaad INBRAAK BRUNA. betekent ook,...weer gezellig bakkie doen met Frank en Pia, al heb ik die nog effe halfuurtje laten slapen.Nou ja,ze hadden de telefoon niet gehoord  dus...! En ziehier dan de resultaten als de rook is opgetrokken,de HEREN er weer vandoor zijn, en de puinhoop als stille getuige mooi ligt te zijn.Zo begon 8 oktober de laatste werkdag voor mijn vakantie.En ik kan je vertellen voor het dan weer 17.30 uur is en we de tent mogen sluiten...best lang,zo'n loodje...!