De voorbereidingen.......

21 augustus 2013 - Pernis, Nederland

Vanaf vandaag ga ik, tot de dag van vertrek, U iedere week op de hoogte brengen van de laatste loodjes voor onze fantastische reis naar Amerika.

We gaan samen met Irene, John, en Edwin, Amerika onveilig maken, en dat vergt nog al wat voorbereiding.We zijn inmiddels anderhalf jaar verder, vanaf het moment dat Irene en John ons vroegen om mee te gaan naar Amerika, ze hebben nog steeds geen spijt, komt nog wel..want ja met drie zeer aparte heren op reis,

We hebben zelf alle boekingen gedaan, hotels geregeld,cente gespaard, auto's en taxi's staan, als het goed is, op de desbetreffende luchthavens klaar, om dit illustere gezelschap te vervoeren.Ook de prachtige villa in Cape Coral hebben we van het internet geplukt. Blijkt ie ook nog van een Dortse Dame te zijn....en da's best makkelijk, Irene heeft vragen, en dan is het echt handig om dat even te overleggen.Waar is de beste bakker, waar moet je gegeten hebben, want thuis koken gaat hem niet worden.