De betere onzinnigheid

10 oktober 2013 - Pernis, Nederland

Tja,...Onzin..of ons vervoer in USAHeerlijk dat begin van een vakantie, beetje uitslapen en aanrommelen.Het huis een beetje aan kant maken, laatste restanten voedsel uit de kasten halen en de onnodige dingen nog even gaan aanschaffen voor de reis.Onnodige dingen die je over drie weken weer uit je koffer plukt en bedenkt, dit was weer overbodige ballast.Maar goed we zijn er klaar voor. En ja, als je dan na zo'n anderhalf jaar voorbereiding aan de trip gaat beginnen, vraag je je soms dingen af, gekke, onzinnige, of on-interessante dingen.Wat dacht je van deze;wat voor vliegtuig zal er voor ons klaarstaan, of wat voor taxi staat er klaar op New York airport, Maakt toch niks uit eigenlijk, als je maar komt op de plaats van bestemming. Of wat vind je van deze, is er een supermarkt in de buurt, of een tankstation,..NOU dat zie je wel als je er bent, maar deze vond ik wel erg leuk om even van tevoren te doen, optellen hoelang we met de voetjes van de vloer zijn. Dat zijn dus ongeveer 27 uur, met 6 tussen stops hier en daar, verspreid over 3 weken. En dan zijn we 20505000 Meter verder en staan we weer in Amsterdam.Mocht het nu zo zijn dat ik me in de USA ga vervelen, denk het niet, maar mocht dat zo zijn, houd ik ook bij hoeveel we daar nog bewogen hebben. En dat zal de laatste week niet veel zijn denk ik, zon, zee palmen, cocktails, beetje dobberen, .....we zullen zien.Metervreter in de USA