Rond,....we zijn rond..!

2 november 2013 - Pernis, Nederland

En rond zijn we,......21799km verder en we zitten weer thuis, en wat een fantastische ervaring en wat een reis, ongehoord. Deze regels schrijf ik vanavond even, maar morgen of maandag komt de Gran Finale, Miami en de terugreis, want ook daar is weer van alles gebeurd. Dus nog heel even....

Jemig wat een kolere weer, Welkom Thuis...!! Maar snel aan het verhaal beginnen, eerst maar even een fotootje plaatsen, dan is het gelijk duidelijkOeps, wij weg rust weg ja kijk maar even goed,..weg1inderdaad een graafmachine, en dat op de laatste dag in Cape Coral. Gaan ze aan de overkant van het water ruimte maken om een nieuw optrekje te bouwen. Jammer hoor, want wat een rust, ruimte en vrijheid hadden we daar. Maar goed Bye Bye Cape Coral, Hey There Miami.

Nu was het zo dat alles in de auto paste toen we heen gingen,...is ie gekrompen, is het een andere auto, of hebben we gewoon teveel zooi verzameld en hebben we teveel koffers en tassen om dit in te vervoeren.

troep ingepakt Zo verder maar weer, op naar Miami,...reis terugom daar alle koffers naar de kamer te brengen, ik hoor U nu echt denken,...die zijn niet goed bij hun kersenpit, helemaal van het padje af die gasten, die hele zooi had toch in de auto kunnen blijven? Ja inderdaad dat had gekund, maar er moest nog een en ander ingepakt worden en verdeeld om de koffers van een vreselijk overgewicht te vrijwaren.

Na al het gesjouw en gedoe, eindelijk Miami beach, Miami South Beachkijk maar eens hoe mooi het hier is, en lekker warm, bijna 36 c, heerlijk nog een dagje warmte. Nu waren wij hier tijdens Halloween, en dat begon 's morgens vroeg al voor John, die werd na het eten van een heerlijk broodje met iets van vlees bij een Subway, vreselijk ziek, voedsel vergiftiging. Dus die effe naar het Toilet en naar zijn mandje, en wij lekker effe winkelen.

High healsKijken naar een paar stevige stappers, leuk voor de vierdaagse. En dan was er Doet ut niet meer Halloween,... miami1lincoln4lincoln3lincoln2lincoln 5licoln1

BIG PARTY,...iedereen is verkleed, alles mag, niets is te gek, en vooral, niemand dronken of vervelend. Het is een groot carnaval, zien en gezien worden,mooi mooi mooi, en weer een pracht ervaring.hallo ween

Baywatch Nog even het Bay Watch huisje,en dan is het zover, we gaan vertrekken, alle zooi weer in de auto en op naar de luchthaven.Het grote wachten is begonnen,...Einde en ja, John weg,...gebeurde wel vaker hier zat John in, maar die is even weg, wat wel vaker gebeurde. Na een lange reis, zonder problemen of vertragingen zijn we afgelopen zaterdag om 15.50 geland op Schiphol.

Rond, we zijn Rond!!!!

Dan toch is daar het einde aan de vakantie gekomen, het leken wel drie maanden en dat is niet slecht bedoelt, het voelt zo geweldig, zoveel ervaringen, zoveel moois, en met John, Irene, Edwin, Hans en Johan, " de VIJF", is het geweldig gegaan. Ik zeg, Dank jullie wel, want als Irene niet het bezopen idee had gekregen om met z'n allen deze reis te gaan maken, had U dit gekke blog niet kunnen lezen en hadden we de geweldig leuke en lieve reacties niet gehad.

Nou klaar met het geslijm, ben er klaar mee, nu ga ik proberen om van dit geneuzel een boek te maken, leuk voor later als we aan onze kleinkinderen gaan vertellen hoe gek we hebben gedaan.

Nog een laatste foto dan, ....komt ie,....DSC_1142

De vijf op een foto,...inclusief HUF.

1. Pia:
    2 november 2013
    Welkom thuis jongens! Zal wel weer even tegenvallen!
  2. Henk en Frea:
    5 november 2013
    Toen wij zaterdag Edwin ophaalden van Schiphol in vreselijk weer heeft mijn man jullie ook nog even kunnen begroeten, het is toch wel wat anders afgelopen he.maar wij willen jullie nog maals bedanken voor de leuke verhalen en foto's en voor de toekomst het allerbeste, groetjes Frea en Henk.